niedziela, 3 marca 2013

Po insygniach

Hejo :)
 Niedawno skończyłam oglądać drugą część Insygnii Śmierci. :(((( Ogólnie bardzo smutne, ale nic tak bardziej mnie nie dobiło, jak wspomnienia Snape'a. No ale cóż, życia mu już nie przywrócimy (bo tak naprawdę żyje, heh), tylko będziemy dobrze, albo źle tego dyrektora... W sumie nie mam tutaj zamiaru nic nie zapisywać szczególnego, tylko chciałam po prostu ponarzekać, dlaczego nie będzie kolejnych części?! Tzn, wiem, że z Harrym za dużo się nie podzieje, ale może by zrobili coś w tym stylu, albo moglibyśmy śledzić losy Albusa Severusa Pottera w Hogwarcie. Chciałabym też wiedzieć, kto zostanie po Snape'ie dyrektorem Hogwartu. W sumie dla mnie to najlepsza by była profesor Minerva Mcgonagall. Dobra. Muszę skończyć was zanudzać na śmierć, bo ktoś jeszcze mnie nawiedzi w moim śnie xD. Do zobaczenia :)))!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz